19 دی: مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان گفت: نقص فنی هواپیمای مسافربری ایران ایر(هما) تهران به نجف در فرودگاه اصفهان رفع شد و این هواپیما فرودگاه شهید بهشتی را ترک کرد.
محمد حسین عمادی در گفت و گو با ایرنا افزود: پرواز شماره ۵۳۲۹ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) در مسیر تهران به نجف اشرف پیش از ظهر امروز دچار نقص فنی شد و در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان فرود اضطراری انجام داد.
وی اضافه کرد: این فرود اضطراری بدون وارد شدن صدمه به مسافران بود و ۱۸۰ نفر از مسافران این هواپیما در سلامت کامل قرار داشتند و تا رفع نقص در محل سالن‌های فرودگاه منتظر ماندند.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان ادامه داد: پس از بررسی کارشناسی و انجام عملیات لازم، رفع نقص انجام شد و ساعت ۱۴:۳۵ دقیقه این هواپیما فرودگاه اصفهان را برای ادامه سفر و به مقصد نجف اشرف ترک کرد.
وی درباره علت نقص فنی گفت: دلایل آن را در اختیار نداریم و شرکت هواپیمایی ایران ایر(هما) باید نسبت به آن پاسخگو باشد.
لازم به ذکر است؛ این سومین نقص فنی هواپیمای هما در سه روز اخیر است. پیشتر خبرگزاری ایرنا در خبری با عنوان «زمین‌گیری پرواز مشهد- اصفهان» از نقص فنی یکی دیگر از ایرباس‌های هما خبر داده بود.
همچنین یکی دیگر از ایرباس‌های هما دو روز پیش هم در فرودگاه کویت به دلیل نقص فنی با ۶ ساعت تاخیر، در نهایت موفق به مسافرگیری و پرواز نشد.


  • نویسنده :
  • منبع :