19 دی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه شب با انتشار پیامی، درگذشت همسر و فرزند حامد سلطانی را به این مجری جوان تلویزیون تسلیت گفت.
در پیام محمد مهدی اسماعیلی آمده است: خبر تلخ درگذشت همسر جوان و فرزند دلبندتان بر اثر سانحه رانندگی موجب تأثر و تأسف عمیق اینجانب گردید.
در برابر مشیت حضرت احدیت جز تسلیم و رضا گریزی نیست و معتقدم جنابعالی که از جوانان برومند جبهه فرهنگی انقلاب هستید، در این امتحان سخت الهی سربلند خواهید شد.
ضمن آرزوی شفای کامل و عاجل برای شما و دیگر فرزند عزیزتان، از خداوند متعال برای آن دو سفر کرده علو درجات و همنشینی با خوبان در اعلی علیین و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی آرزومندم.»
بر اساس این گزارش، همسر و فرزند "حامد سلطانی" مجری برنامه تلویزیون در یک حادثه رانندگی و بر اثر واژگونی خودرو جان باختند و خود وی به همراه دخترش مصدوم شدند.
در این سانحه که ساعت چهار و ۱۰ دقیقه بامداد جمعه گذشته در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد، همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله "حامد سلطانی"در دم جان باختند.
"حامد سلطانی" ۳۴ ساله و دختر هشت ساله اش که در این سانحه رانندگی مصدوم شده بودند ابتدا به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل و سپس برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :