19 دی: سرپرست پلیس راه کشور گفت: جاده هراز به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده ای از ۲۲ تا ۲۵ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۷ مسدود است.
سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه به ایرنا گفت: حد فاصل پارک جنگلی تا ابتهاج واقع در استان مازندران و در محدوده جاده هراز به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده ای، کیلومتر ۱ الی ۶۵ مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می شود.
وی با اشاره به وضعیت تردد خودروها براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور گفت: در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.
سرپرست پلیس راه کشور ادامه داد: طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۸۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد کاهش را نشان می دهدو سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ انجام شده که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.
محبی تاکید کرد: به رانندگان توصیه می شود که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات نمایشی سفری ایمن داشته باشند.

  • نویسنده :
  • منبع :