19 دی: رژیم صهیونیستی از بیم آنچه انتقام جمهوری اسلامی ایران از خود خوانده است بار دیگر به صهیونیست‌ها هشدار داد تا خاک ترکیه را ترک کنند.
روزنامه هاآرتص به نقل از سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی مدعی شد که احتمال حمله به صهیونیست‌ها در ترکیه در تعطیلات پایان هفته وجود دارد.
این رسانه عبری زبان همچنین به نقل از سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، با وجود هشدارها همچنان ۲ هزار صهیونیست در ترکیه بی توجه به این هشدارها حضور دارند.
در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم با دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی نشستی درباره نگرانی‌های امنیتی در ترکیه برگزار کرده است.
پیش تر «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به دلیل آنچه ترس از حملات ایران نامید، از شهروندان این رژیم که در ترکیه به سر می‌برند خواست هرچه سریعتر این کشور را ترک کنند.
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در این بیانیه بدون اشاره به تروریسم دولتی این رژیم که در سراسر جهان انجام می‌شود، افزود: هرکس به اسرائیلی‌ها آسیب برساند تاوانش را خواهد داد، هر کجا که باشند آنها را دنبال خواهیم کرد.
تهدید وزیر رژیم صهیونیستی در حالی است که طی هفته‌های اخیر سلسله اتفاقاتی در داخل سرزمین‌های اشغالی و سایر کشورهای منطقه رخ داده که به صورت مستقیم منافع آنها را هدف قرار داده است و با وجود تلاش امپراطوری رسانه‌ای غربی - صهیونیستی اخبار مربوط به آن به خارج درز کرده و جوی از ناامنی چه در داخل سرزمین‌های اشغالی و چه خارج از آن برای صهیونیست‌ها به ارمغان آورده است.
وقوع آتش سوزی‌های مختلف در شهرهای فلسطین اشغالی و شناسایی و کشته شدن افسران امنیتی و سرشاخه‌های ترور این رژیم در خارج از فلسطین اشغالی و همچنین مختل شدن مراکز دولتی، بانکها و مراکز خدمات رسانی بخشی از این اتفاق‌ها است که صهیونیست‌ها علیرغم وعده‌های داده شده، نتوانسته‌اند مانع این اتفاق‌ها شوند.
همچنین روزنامه تایمز اسرائیل هم پیشتر در گزارشی در خصوص ابلاغ جدید رژیم صهیونیستی خطاب به شهروندان خود نوشته بود: اسرائیل از شهروندان اسرائیلی خواست به دلیل تهدیدهای ایران پس از ترور یکی از فرماندهان ارشد سپاه به ترکیه و کشورهای همسایه سفر نکنند.
تایمز اسرائیل با انتشار بیانیه شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی گزارش کرده است «از چند هفته گذشته و حتی بیشتر از آن، از زمانی که ایران اسرائیل را در کشته شدن افسر سپاه مقصر دانست، نگرانی فزاینده‌ای در سیستم دفاعی در خصوص تلاش‌های ایران برای آسیب رساندن به اهداف اسرائیل در سراسر جهان وجود دارد.»
صهیونیست‌ها که عموما دنبال تنش آفرینی در منطقه هستند تا به برنامه‌های ضد بشری و اشغالگرانه خود پوشش بدهند، دست بالایی در ترور شخصیت‌های علمی، سیاسی دارند و یکی از کثیف ترین اقدامات آنان ضربه زدن به نیروهای مقاومت در جنگ علیه تروریست‌ها و در راس آنها داعش، آن هم در بزنگاه‌ها بوده است.
این رژیم در سال‌های گذشته، علاوه بر حمایت‌های لجستیکی از گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق، حتی مداوای مجروحان داعشی را نیز بر عهده داشته است.
شهید حسن صیاد خدایی از جمله فرماندهان میدانی نبرد علیه تروریست‌های تکفیری در سوریه بود و نقش مهمی در شکست این گروه‌ها در منطقه داشت.

  • نویسنده :
  • منبع :