19 دی: فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت:سرکرده اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان شادگان شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبریف پلیس سردار سیدمحمد صالحی روز سه‌شنبه اظهار داشت: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با تسلط اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان شادگان شدند.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کنترل و رصد اطلاعاتی گسترده سرکرده اصلی باند مذکور و محل دپوی سلاح‌ها را شناسایی کردند اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی شامل ۱۴ قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری از وی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای این باند اظهار داشت: این باند سلاح‌ها را از کشور همسایه از طریق جزیره مینو وارد کرده و بعد از دپوی سلاح‌ها در شهرستان شادگان، آنها را در مناطق مختلف استان به فروش می‌رساند.
سردار صالحی در پایان با تاکید به اینکه وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بستر ساز جرایم خشن اعم از تیراندازی غیر مجاز، سرقت مسلحانه و قتل می باشد از شهروندان خوزستانی تقاضا کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • نویسنده :
  • منبع :