19 دی: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه‌های این مکان مقدس به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع) را اعلام کرد.
حجت الاسلام مهدی حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در تشریح برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: برنامه‌های این هفته از روز سه شنبه با محفل انس با قرآن و عترت پیش از اقامه جماعت مغرب و عشا آغاز و پس از اقامه نماز، مراسم قرائت دعای توسل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین واضحی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: چهارشنبه مراسم سوگواری شب شهادت امام جواد (ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی و مداحی حاج جواد اشعری برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم عزاداری در سالروز شهادت امام جواد (ع) خبر داد و گفت: این برنامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مداحی کربلایی احمد نصرالهی برگزار می‌شود؛ مراسم قرائت دعای کمیل این هفته نیز همزمان با شام شهادت جوادالائمه (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین گنجی و مداحی حاج علی حبیب زاده در صحن جامع مهدوی برگزار می‌شود.
حسین آبادی با اشاره به اینکه روز جمعه مصادف است با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، بیان کرد: مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین الیاسی و مداحی حاج ابوذر بیوکافی برگزار می‌شود. مراسم سالروز این پیوند آسمانی نیز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با نوای حاج مسعود زمانی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: پایان بخش برنامه‌های این هفته قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۹ خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :