19 دی: یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دستگاه دیپلماسی باید در چارچوب قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مذاکرات را دنبال کند.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستگاه دیپلماسی باید دقت داشته باشد که مذاکرات باید در چارچوب قانون اقدام راهبردی که مصوب مجلس است صورت گیرد. باید از غرب و آمریکا تضمین گرفته شود تا مانند سری قبل یکباره از توافق خارج نشده و تصمیم‌های جدیدی علیه ما اعمال نکنند.
وی در ادامه اظهار کرد: اگر امروز به نوعی با ما ابراز همدردی می‌کنند به خاطر شرایط جنگ اوکراین و شکرآب شدنشان با عربستان سعودی است در دوره گذشته دستگاه دیپلماسی فریب لبخند را خورد. مراقب باشید که در این دوره فریب ابراز همدردی را نخورید. مذاکره انجام شود اما بدانید که آمریکا همان آمریکا است. انتظار می‌رود به نوعی مذاکره صورت گیرد که مصوبات برجام تکرار نشود و ما بعدا بفهمیم که چه کلاهی بر سرمان رفته است.
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: چرا رتبه‌بندی معلمان ابلاغ نمی‌شود؟ چرا نمی‌خواهیم رضایت معلمان در این شرایط جلب گردد؟ انتظار داریم تا حقوق معلمان استیفا گردد.
وی در ادامه در تذکری به وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد: عدالت در توزیع پزشکان وجود ندارد مردم و بیماران چه گناهی کردند؟ انتظار داریم وزارت بهداشت به عدالت در توزیع پزشک توجه کند.

  • نویسنده :
  • منبع :