19 دی: آتش سوزی تریلی حامل سوخت در قم در اثر واژگونی موجب جان باختن راننده این خودرو شد.
ساعت حدود ۲۱ شامگاه شنبه یک دستگاه تریلی حمل سوخت که از اصفهان بارگیری کرده بود و قصد انتقال به انبار سوخت در قم داشته است در اثر واژگونی در محدوده امامزاده شاه جمال قم دچار حریق شد و راننده تریلی در این حادثه جان خود را از دست داد.
حریق دو ساعت به طول انجامید و مأموران آتش نشانی توانستند حریق گسترده این تریلی که ناشی از جاری شدن سوخت آن بوده را اطفا کنند.

در همین رابطه، حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۱ شامگاه جمعه یک دستگاه خودروی حمل سوخت که ظاهراً از نوع بنزین بوده در محدوده امامزاده شاه جمال قم دچار حریق می‌شود.

کریمی افزود: خودروهای آتش نشانی بلافاصله بعد از اعلام از نزدیک ترین جایگاه حادثه به محل اعزام شدند و به دلیل گسترده بودن حریق و جاری شدن مواد سوختی و قابل اشتعال درخواست پشتیبانی آبی و خاکی شد.

وی افزود: مسیرهای منتهی به محل حادثه به دلیل خطر انفجار احتمالی مسدود شد و نیروهای آتش نشانی با تمام ظرفیت توانستند حوالی ساعت ۲۳ این حریق را اطفا کنند.

کریمی گفت: متأسفانه راننده این خودرو که در داخل ماشین بوده جان خود را از دست داد و هنوز مشخص نیست که فرد دیگری نیز در این خودرو بوده است یا خیر و تاکنون فوت یک نفر در این حادثه مورد تأیید است.



  • نویسنده :
  • منبع :