19 دی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برنامه های متنوعی از جمله پیاده روی و برگزاری کاروان خودرویی برای گرامیداشت روز عیدغدیر امسال در قم پیش بینی شده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ذاکری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت که با حضور دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو شورا و ستادهای مردمی برگزاری جشن‌های غدیر استان قم برگزار شد، اظهار کرد: برنامه پیاده‌روی روز غدیر دوشنبه ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۸ در بلوار پیامبر اعظم و کاروان خودرویی شب عید غدیر از برنامه‌های پیش‌بینی شده امسال برای این عید است.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این ایام، برگزاری جشن در ۱۵ نقطه از جمله مساجد و بوستان‌ها، اطعام عیدغدیر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نورافشانی در مساجد منتخب، پویش هر خانه یک پرچم و مسابقات متعدد فرهنگی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام دهه امامت و ولایت و تلاش برای برگزاری پرشورتر این مناسبت، بیان کرد: طبق ابلاغ نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امسال برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت نیز با عنوان یکی از مناسبت‌های مذهبی در دستور کار وظایف شورا قرار گرفته است.
وی هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها را برای برگزاری مطلوب مراسم و همچنین استفاده از ظرفیت آن‌ها برای کمک به برنامه‌های ستادهای مردمی را لازم دانست و تلاش برای رسیدن به این مهم را خواستار شد.
مسئولان و نمایندگان ستادها و دستگاه‌های حاضر در جلسه نیز با ارائه برنامه‌های تدارک‌دیده شده در این ایام به هم‌افزایی بیشتر در زمینه برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی شده اشاره کردند.

  • نویسنده :
  • منبع :