19 دی: رئیس جمهور آمریکا در سفر به سرزمین های اشغالی هم گاف داد تا سوژه خنده کاربران شبکه های اجتماعی شود.

به گزارش روسیا الیوم، گاف جدید جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی بازدید از موزه یادفاشیم در قدس اشغالی سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.
بر اساس این گزارش، بایدن در جریان بازدید از موزه یادفاشیم در قدس اشغالی به جای عبارت «زنده نگه داشتن وحشت هولوکاست» به اشتباه گفت «زنده نگه داشتن افتخار هولوکاست» و بلافاصله مجبور به اصلاح اشتباه خود شد.
بایدن به هنگام تلفظ اسم موزه یادفاشیم نیز دچار اشتباه شد و گفت: بار دیگر به سرزمین یادشیفاباشیم باز خواهم گشت تا یاد ۶ میلیون یهودی را که در کشتاری دسته جمعی به قتل رسیدند، زنده نگه دارم.
اشتباهات بایدن موجی از تمسخر را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. یکی از کاربران توئیتر گفت: این مرد را از میکروفون دور کنید. او ما را وارد جنگ با اسرائیل خواهد کرد.
همچنین یک کاربر دیگر توئیتر هم گفت که بایدن شایسته این منصب نیست.
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا که به تل‌آویو سفر کرده است، روز چهارشنبه، ۲۲ تیر ماه، پس از پیاده شدن از هواپیما نیز سوالی را مطرح کرد که به سرعت به عنوان گاف جدید وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
در ویدئویی که از این لحظه منتشر شده، بایدن از مسئول تشریفات می‌پرسد: «حالا باید چه کاری انجام دهم؟»
لازم به ذکر است که جو بایدن برای نخستین بار به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا دیروز وارد سرزمین‌های اشغالی شد.
پس از فرود هواپیمای «اِیر فُرس وان» و خروج «بایدن» از آن، مراسم استقبال از وی با حضور «یائیر لاپید» نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی و «نفتالی بنت» نخست وزیر پیشین این رژیم انجام شد.
  • نویسنده :
  • منبع :