19 دی: حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی با اظهار تاسف از دستگیری مصطفی تاج زاده و بیان سوابق انقلابی وی و خانواده محتشمی پور خواستار آزادی تاج زاده شد و گفت: بدون شک با دو قطبی سازی و دستگیری منتقدان طرفدار نظام ما هیچ نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.
در صفحه اینستاگرام مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری آمده است:
«روز سه‌شنبه ۱۴۰۱/۴/۲۱در مراسم ضیافت شام که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی و جمعی از مدعوین در منزل مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری برگزار شد مباحث و موضوعات متعددی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این مراسم موضوعاتی همچون وضعیت آینده برجام، سفر بایدن به خاورمیانه، اجلاس آستانه با حضور پوتین و اردوغان در ایران و مشکلات عدیده اقتصادی مردم به ویژه در بخش مسکن و تامین کالاهای اساسی و موضوع و وضعیت ایران در جام جهانی قطر ....و از سوی دبیرکل و تعدادی از اعضای دفتر سیاسی حزب مردم سالاری و مدعوین مطرح شد آنگاه حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کروبی به تفصیل از خاطرات خویش در کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد شهید و نمایندگی امام در حج و زیارت و دوران ریاست مجلس شورای اسلامی و عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی سخن گفت.
وی با بیان خاطراتی از اوایل انقلاب در زمینه موضوع حجاب و عفاف اظهار داشت؛ هیچ کس نباید طرفدار کشف حجاب باشد؛ اما قطعاً برخورد خشن و سرکوبی و بگیر و ببند بدحجابان دراین شرایط نتیجه معکوس خواهد داشت. 
ایشان در ادامه با اظهار تاسف از دستگیری جناب مصطفی تاج زاده و بیان سوابق انقلابی ایشان و خانواده محتشمی پور خواستار آزادی ایشان شد و گفت: بدون شک با دو قطبی سازی و دستگیری منتقدان طرفدار نظام ما هیچ نتیجه‌ای نخواهیم گرفت. 
حجت الاسلام والمسلمین کروبی در پایان ضمن تشکر از دبیرکل حزب مردم سالاری و همراهی همیشگی ایشان با خط امام و اصلاح طلبان بر وحدت و همبستگی همه جناح ها و دست اندرکاران برای حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و گفت
مردم در شرایط بسیار سخت و ناگوار از جهت تامین حداقل مایحتاج خویش به سر می برند پس باید به جای ایجاد نارضایتی بیشتر در میان مردم همه به دنبال کسب رضایت اکثریت مردم ایران باشیم.»
  • نویسنده :
  • منبع :