19 دی: جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که یک واحد مسکن مهر را به ۱۳ نفر فروخته بود.

سردار حمید هداوند جانشین پلیس تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد که یک واحد مسکن مهر را به ۱۳ نفر فروخته و متواری شده بود.
سردار حمید هداوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان با عنوان خرید مسکن مهر در منطقه پردیس، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، متهم با جعل عنوان پیمانکار مسکن مهر یک واحد مسکونی را به ۱۳ نفر فروخته و با دریافت پول ثمن مورد معامله از محل متواری و از تحویل مورد معامله خودداری کرده است.
جانشین پلیس آگاهی تهران ادامه داد: بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی وارد عمل شده و با اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی کرده و با کسب مجوز های لازم قضائی راهی محل مورد نظر شده و در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شگرد جعل عنوان پیمانکار مسکن مهر معترف شد.
سردار هداوند با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش از 100 میلیاردریال اعلام کردند خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :