19 دی: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک‌آدم ربا که دختری را از مشهد ربوده و به تهران منتقل کرده بود، خبرداد.
سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح برخی از ماموریت‌های اخیر پلیس آگاهی پایتخت به دستگیری آدم‌ربایی که دختر جوانی را از مشهد ربوده بود و به تهران آورده بود اشاره کردو گفت:‌ مدتی قبل، رسیدگی به پرونده‌ای درباره دستگیری آدم ربایی که دختر جوانی را از مشهد ربوده به تهران منتقل کرده بود در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان تحقیقات ابتدایی خود را در این زمینه آغاز کردند.
وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که دختری جوان از سوی مردی با خودرو دزدیده و پس از آن به تهران منتقل شده است، گفت: فرد آدم ربا دختر جوان را به مکانی نامعلوم منتقل کرده بوده بود. در همین راستا نیز تحقیقات ادامه پیدا کرد و مشخص شد که دختر جوان با فشار آدم ربا از دوستان خود در مشهد تقاضای پول کرده است. 
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به حساسیت رسیدگی به این پرونده ادامه داد: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران طی انجام تحقیقات گسترده هویت متهم را شناسایی کردند و بر اساس این اطلاعات مشخص شد که او در یکی از قهوه‌خانه‌های جنوب تهران حضور دارد. در همین راستا نیز هماهنگی‌های قضائی انجام شده و ماموران به سرعت به سمت محل مورد نظر اعزام شده و متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 
ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم دارای سوابق کیفری متعددی بود، گفت: متهم پس از دستگیری به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد اما ارتباط خود با دختر ربوده شده را انکار کرد، اما زمانی که با شواهد و مدارک کارآگاهان مواجه شد به جرم آدم ربائی اعتراف کرد و آدرس خانه‌ای که دختر جوان را در آن‌جا نگهداری کرده بود، اعلام کرد. در ادامه پس از اینکه کارآگاهان به خانه اعلام  شده مراجعه کردند دختر مفقود شده را شناسایی کرده و او را به خانواده‌اش بازگرداندند. 
به گفته رئیس پلیس آگاهای تهران بر اساس دستور قضایی متهم برای کشف شدن سایر جرائم احتمالی خود در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی است و تحقیقات پلیس ادامه دارد. 

  • نویسنده :
  • منبع :