19 دی: مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از فوت سه نفر از حجاج کشورمان در عربستان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۰ نفر از حجاج نیز به دلایل مختلف در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند که البته حال عمومی‌ آنها خوب است.
وحید اسکندری در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه دو نفر از حجاج فوت شده زن و نفر سوم مرد است، اظهار داشت: بانوان فوت شده خانم زینب ملاحی از استان هرمزگان و خانم اکرم موسوی از تهران نام دارند.
وی با بیان اینکه ابراهیم خوش‌کیش نیز از خراسان رضوی بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت، ادامه داد: یک نفر از این عزیزان قبل از اعمال و مناسک ایام تشریق و ۲ نفر نیز بعد از ایام تشریق به رحمت خدا رفتند.
مدیر کل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت اظهار داشت: هم اکنون ۱۰ نفر از حجاج کشورمان در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۴ نفر در بیمارستان سعودی و مابقی در بیمارستان مرکز پزشکی حج تحت درمان هستند و البته حال عمومی‌ آنها خوب است.
هفتم مرداد ماه آخرین کاروان حجاج به کشور بازمی‌گردد
اسکندری در ادامه در خصوص بازگشت حجاج نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده آخرین کاروان حجاج ایرانی هفتم مرداد ماه جاری فرودگاه عربستان را ترک و راهی کشورمان خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :