19 دی: کارکنان زن کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی فاش کردند که در معرض تعرض و آزار و اذیت فزاینده نمایندگان مرد و وزیران صهیونیست قرار دارند.
به گزارش پایگاه صهیونیستی «کیباه»، مشاوران و کارکنان زن پارلمان رژیم صهیونیستی به دنبال شدت گرفتن پدیده آزار و اذیت جنسی علیه خود توسط نمایندگان صهیونیست تصمیم گرفتند تا به سکوت خود پایان دهند. آنها  اعلام کردند که درصدد شکایت بردن به مشاور حقوقی پارلمان این رژیم هستند.
به نوشته این پایگاه صهیونیستی، نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی از موقعیت سیاسی خود سوء استفاده می کنند تا به کارکنان زن پارلمان پیشنهاد برای برقراری روابط جنسی بدهند.
این پایگاه با اذعان به فساد گسترده اخلاقی در نهادهای رژیم صهیونیستی نوشت که موضوع تعرض و آزار و اذیت جنسی در محل کار به پرونده ای پیچیده در بسیاری از "نهادی اسراییلی" تبدیل شده اما سرایت این پدیده به پارلمان امری است که کارکنان زن جوانِ آنجا را نگران کرده است.
به نوشته این پایگاه، در واقع یکی از مهم ترین نهادهای رژیم صهیونیستی "شاهد موارد بی وقفه تعرض جنسی از سوی وزیران و نمایندگان کنست است".
برپایه این گزارش، در کنار قصد این کارمندان زن برای شکایت، ماه گذشته میلادی نیز شاهد شهادت "میراف بن آری" نماینده زن پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب "هناک مستقبل" در کمیسیون حقوقی پارلمان بود. او گفت که شخصا در داخل ساختمان پارلمان مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.
به نوشته این پایگاه صهیونیستی، «میکال روزین» دیگر نماینده زن پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب «میرتس» بود که چند ماه پیش از همین پدیده شکایت کرد و گفت که "تعرض جنسی به یک پدیده در همه جا و همه نهادها و همه سازمان ها و متاسفانه در داخل این ساختمان (پارلمان) تبدیل شده است".
این درحالی است که پیش از این نیز رسانه های رژیم صهیونیستی بارها در گزارش های خود از  موارد تعرض و آزار جنسی در درون یگان های ارتش رژیم صهیونیستی سخن گفته اند.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا