19 دی: محمد مهاجری خطاب به رئیس ستاد امر به معروف اصفهان نوشت: امثال من بارها از امثال شما اهل منبر شنیده ایم که گفته اید: اگر با کسی مخالفید، این موجب نشود که درباره‌ی او بی‌انصافی کنید.
محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: 
از: ما اصولگراها
به: آقای احمد عبداللهی رئیس محترم ستاد امر به معروف اصفهان 
موضوع: هار بودن آن خانمی که در اتوبوس بود
با اینکه 2روز از این نوشته منتسب به شما می گذرد اما همچنان منتظرم بگویید دروغ است و ربطی به من ندارد.
درباره درگیری خانم محجبه و خانم غیرمحجبه در اتوبوس نوشته اید: در فیلم منتشره دیدیم یک خانم بد زبان اقدام به فیلم گرفتن از یک خانم محجبه کرده به او فحاشی و نهایتا او را از اتوبوس بیرون می‌کند. پس یکی از آثار همزیستی با سگ ابتلا به بیماری‌های مشترک از جمله هاری است که متاسفانه برخی الان در این مرحله هستند و باید مواظب آن‌ها بود.
1- امثال من بارها از امثال شما اهل منبر شنیده ایم که گفته اید:اگر با کسی مخالفید، این موجب نشود که درباره‌ی او بی‌انصافی کنید. (سوره مائده آیه8) 
2- به شما ثابت شده که آن خانم سگ باز بوده و اتفاقا سگش هار بوده و باز هم اتفاقا آن بیماری هاری از سگش به او سرایت کرده؟
3- با این استدلال و با این لحن گزنده چند کرور از زنان بدحجاب، باحجاب شدند؟
4- جناب رئیس امر به معروف! اگر  اصحاب سیاست و رسانه گزنده حرف بزنند، شاید نتوان بر آنها خرده گرفت اما شما که می خواهید کار پیامبرگونه کنید، چرا این طور حرف می زنید؟
5- خانواده من هم مانند خانواده شما که احتمالا حجاب کامل دارند، محجبه اند. می دانید با این برخوردتان، کاری می کنید که امثال خانواده من و خانواده خودتان در معاشرت با مردم دچار سختی شوند؟
6- متوجه شده اید که باین حرف زدنتان،آن خانم باحجاب داخل اتوبوس را هم تخریب کرده اید؟ 
7- اگر در میان این همه کارزار امر به معروف و نهی از منکر و اوج شلوغی های کار ، در نیمه شبی به قصد تهجد برخاستید،  بیندیشید که با خودتان و با جامعه چه کرده اید و چه گلی به سر فریضه امربه معروف زده اید؟ اگر از خودتان راضی بودید که هیچ! اما اگر وجدانتان درد گرفت، یواشکی از خدا عذر بخواهید، یک لیوان آب بنوشید و تا صبح راحت بخوابید. قطعا فردایتان بهتر از روز قبل خواهد بود.
8 جناب رئیس! به گفته قرآن، هیچ کس گناه دیگری را به دوش نمی کشد و همه ما بعد از مرگ با اعمالمان تنها می مانیم. مبادا  به جای جلب رضای خدا، هدفتان این باشد که به شما  باریکلا بگوییم، ما اصولگراها
  • نویسنده :
  • منبع :