19 دی: روابط عمومی مرکز بهداشت قم با اعلام مراکز فعال تست کرونا، تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه علائم مشکوک به کرونا به مراکز منتخب کرونا مراجعه کنند.
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت قم، این مراکز شامل مرکز امام خمینی(ره) ‌واقع در انتهای ۴۵ متری صدوق، بلوار شهید کریمی، مقابل خیابان لقمان؛ مرکز امام حسن عسگری(ع) واقع در شهرک امام حسن عسگری، مقابل کوچه ۴، جنب مسجد امام حسین(ع)؛ مرکز پردیس واقع در پردیسان، خیابان ایمان، کوچه ۵؛ مرکز فرقانی‌ واقع در انتهای شیخ آباد، ۱۶ متری ولی عصر، کوچه ۴۴و مرکز شهدا واقع در خیابان انقلاب، کوچه ۲۴ است.
بر اساس این گزارش، نمونه گیری آبله میمونی هم در این مراکز انجام می شود. 
این گزارش حاکی است: مرکز امام خمینی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب و در روزهای تعطیل تا ۱۴ فعال بوده و سایر مراکز فقط در ساعات اداری در خدمت همشهریان گرامی می باشند. 
مرکز شهدا به چرخه مراکز کرونا بازگشت
 رییس مرکز بهداشت شهرستان قم از افزوده شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهدا به چرخه مراکز کرونا خبر داد و گفت: با توجه به افزایش مراجعات به مراکز تشخیص و درمان سرپایی کرونا و افزایش موارد مثبت تست‌ها در روزهای اخیر و نیاز به افزایش دسترسی عمومی به این مراکز، مرکز شهدا واقع در خیابان انقلاب که با کاهش موارد مراجعه در چندماه گذشته غیر فعال شده بود، مجددا فعال شد.
بهاره زارع افزود: علاوه بر مرکز شهدا، ۴ مرکز دیگر در حال فعالیت در سطح شهر می‌باشند که شامل مرکز امام خمینی (ره) در بلوار شهید کریمی، مرکز امام حسن عسگری(ع) در شهرک امام حسن، مرکز پردیس در پردیسان و مرکز فرقانی در انتهای شیخ آباد می باشد. 
وی درخصوص ساعات کاری این مراکز، گفت: فعالیت کلیه مراکز کرونا در ساعات اداری می‌باشد و فقط مرکز امام خمینی همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ و در روزهای تعطیل تا ساعت ۱۴ به ارائه خدمات خواهد پرداخت. 
وی از همشهریان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه علائم مشکوک به کرونا به مراکز منتخب کرونا مراجعه نمایید. قم از هفدهم تیرماه در فهرست مناطق زرد و نسبتا پرخطر و از ۳۱ تیرماه در فهرست مناطق نارنجی و پرخطر کرونایی کشور قرار گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :