19 دی: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: اتفاق خوبی در دریافت منابع سفر رییس جمهور به قم در بخش ورزش رخ داد و یکی از آن ها تبدیل ورزشگاه تختی قم به ورزشگاه تخصصی بانوان است.
ابراهیم سانی خانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مبالغ خوبی برای ورزشگاه تختی از محل سفر رییس جمهور تخصیص داده شده که ۲۰ میلیارد تومان است و وزارت نفت پنج میلیارد تومان برای چمن ورزشگاه اختصاص داده و بقیه بودجه از نهاد ریاست جمهوری جذب شده است.
وی با اشاره به این که برای بهسازی مجموعه ورزشی تختی موضوع مناقصه انجام ، منابع جذب و پیمانکار مشخص شد ابراز داشت: برخی ورزشکاران منتقد بودند که چرا بهسازی ورزشگاه باید در تابستان انجام شود و در پاسخ عنوان کردیم که به خاطر موضوع سال مالی و جذب اعتبار، تعهد پیمانکار این شد که فاز اول را تا پایان مهرماه انجام دهد و اگر در همین فصل تابستان طرح را اجرا نمی کردیم، این پول برگشت می خورد و جذب نمی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: تابستان بهترین زمان برای کار عمرانی است و سال های سال بود زیبایی مجموعه ورزشی تختی آرزوی مردم قم بود که در ۲ ماه اخیر این امر محقق شد.
وی ابراز داشت: با وجود انجام عملیات عمرانی در ورزشگاه تختی،‌ هیات ها به کار خود ادامه دادند و تعطیلی نداشتیم البته در مورد فوتبال ناچار به انتقال فعالیت ها به سمت مجموعه های ورزشی حیدریان و هفتم تیرشدیم.
سانی خانی با اشاره به مراحل عملیات عمرانی در ورزشگاه تختی اظهار داشت: در فاز اول چمن ورزشگاه بهسازی، سپس پیست تارتان ایجاد و دیوارها آذین بندی و فضا سازی می شود و ورزشگاه دارای بخش وی آی پی و ساختمان اداری خواهد شد که تا پایان سال به نوعی در اختیار بانوان قرار گیرد.
وی بیان کرد: در فازهای بعدی سالن ها و اماکنی که در ورزشگاه وجود دارد بهسازی می شود که بانوان قمی بتوانند در کمال امنیت و آسایش به فعالیت ورزشی بپردازند.

  • نویسنده :
  • منبع :