19 دی: فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: یک دستگاه خودرو تیبا سرقتی با تلاش مأموران انتظامی در محور قم به تهران پس از تعقیب و گریز توقیف و سارق دستگیر شد.
سرهنگ امیر مختاری اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو تیبا سرقتی در محور قم به تهران، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کوشک نصرت فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه مأموران به قصد توقیف خودرو وارد عمل شدند اما راننده با امتناع از دستور ایست، با سه نفر سرنشین و حداکثر سرعت قصد متواری شدن داشت که در نهایت پس از طی مسافتی با تیراندازی به لاستیک، خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.
مختاری با بیان اینکه یک قبضه سلاح سرد از متهم کشف شده است، گفت: پس از بررسی مشخص شد سه نفر سرنشین تیبا مسافران بین راهی این مسیر بودند که خوشبختانه در تعقیب و گریز صورت گرفته آسیبی به آنها وارد نشده است.
فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان خواست، به منظور پیشگیری از سرقت خودرو همواره به توصیه‌های پلیس توجه داشته و اگر خودرویی از آنها به سرقت رفت، بلافاصله اعلام کنند تا موضوع در سامانه‌های پلیس ثبت و اقدامات لازم انجام شود، همچنین حتی المقدور برای تردد بین شهری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از سوار شدن بر خودروهای شخصی بین راهی خودداری کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :