19 دی: مدیرکل پست استان قم گفت:با تشکیل ستاد اربعین پست استان و تلاش‌های مضاعف و شبانه‌روزی کارکنان روزانه به‌صورت میانگین یکهزار گذرنامه توزیع می‌شود.
ابوالفضل باقری منش در گفت‌وگو با ایرنا، بیان کرد: از ابتدای ماه محرم‌الحرام و افزایش اشتیاق زائرین عتبات عالیات، روزانه به‌صورت میانگین یکهزار گذرنامه توسط پست استان قم توزیع می‌شود.
باقری منش مدت‌زمان توزیع و تحویل گذرنامه را با پست پیشتاز و در کوتاه‌ترین زمان پس از صدور گذرنامه و تحویل به پست دانست و اضافه کرد: به موزعین پست استان تاکید شده تا پاکت‌ها حاوی گذرنامه را در اولویت توزیع قرار دهند و حتی‌الامکان از برگشت مرسولات به باجه معطله خودداری نمایند و در این راستا تمهیدات ویژه‌ای برای جلوگیری از بروز اختلال به دلیل افزایش ترافیک کاری اندیشیده شده است.
وی افزود: به دلیل حساسیت بالای گذرنامه، از شهروندان درخواست می‌کنیم به هنگام ثبت تقاضای صدور گذرنامه، آدرس دقیق و کد پستی ده‌رقمی صحیح و منطبق با نشانی محل دریافت گذرنامه را درج نمایند، تا روند توزیع درنهایت سرعت و دقت صورت گیرد.
باقری منش ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در روزهای منتهی به اربعین حسینی تعداد توزیع روزانه افزایش چشمگیری داشته باشد که زائران برای حضور بی‌دغدغه در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند و اخذ گذرنامه را به‌روزهای پایانی موکول نکنند.
وی در پایان گفت: برای جلوگیری از ترافیک و افزایش رضایت زائران در این ایام باجه و شیفت‌های ویژه معطله در نظر گرفته خواهد شد تا روند خدمت‌رسانی به زائرین حضرت سیدالشهدا(ع) تسهیل و تسریع گردد.
  • نویسنده :
  • منبع :