19 دی: استاندار قم تراکم واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم را ۵ طبقه اعلام و ابراز امیدواری کرد طی ۳۶ ماه این واحدها به متقاضیان تحویل شوند.
سید محمدتقی شاهچراغی بعد از ظهر روز یکشنبه در حاشیه بازدید از آماده‌سازی الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری به شهر قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراحل آماده سازی اراضی ۵۶۰ هکتاری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در منطقه پردیسان قم در حال انجام است.
استاندار قم ابراز داشت: بنا به درخواست مدیران استانی و اصرار در این زمینه، تراکم واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در اراضی ۵۶۰ هکتاری حداکثر ۵ طبقه در نظر گرفته شده است.
شاهچراغی با اشاره به برخی از مشکلات در طرح‌های گذشته ساخت مسکن در استان قم ابراز داشت: تلاش شده تا معضلاتی که در گذشته وجود داشته از جمله کم بودن عرض شوارع و همچنین نبود پارکینگ به میزان لازم در این طرح به صورت جدی دیده شود.
نماینده عالی دولت استان قم بیان داشت: اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان به ۱۵ منطقه تقسیم شده است که واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این واحدهای احداث می‌شود و تلاش شده تا به گونه‌ای شهرسازی در این منطقه صورت گیرد تا مشکلات سرانه آموزشی، فرهنگی مانند مسجد و دیگر نیازهای شهروندان ساکن در این منطقه دیده شود.
استاندار قم عنوان داشت: تلاش می‌شود تا به گونه‌ای طرح نهضت ملی مسکن در اراضی ۵۶۰ هکتاری مدیریت شود تا واحدها در بازه زمانی ۳۶ ماه تحویل متقاضیان شود.

  • نویسنده :
  • منبع :