19 دی: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به تسریع کار اتمام ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم، از افتتاح این مجموعه ورزشی در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.
ابراهیم سانی خانی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: عملیات تکمیل پروژه ورزشگاه ۴۵۰۰ نفره پردیسان با روی کار آمدن دولت سیزدهم و سفر ریاست جمهوری به قم در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ مجدداً شروع به فعالیت کرد و اعتبار قابل‌توجهی در حدود ۶۰ میلیارد تومان برای شروع مجدد فعالیت این پروژه اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه بعد از سفر ریاست جمهوری و تخصیص اعتبارات از اواخر سال گذشته سرعت کار افزایش پیدا کرد و با پیمانکار جدید طرح قرارداد منعقد شد افزود: همچنین از اوایل اردیبهشت کار اتمام سقف مجموعه آغاز شد که امیدواریم تا پایان شهریور کار سقف مجموعه به اتمام برسد؛ همچنین بقیه پیمانکاران طرح نیز انتخاب شده‌اند و بلافاصله پس از پایان اتمام سقف کار خود را آغاز می‌کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: طبق قولی که پیمانکار و مسئولین اجرایی کار پروژه داده‌اند این پروژه تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲ در اختیار مردم شریف استان قم قرار خواهد گرفت.
سانی خانی همچنین عنوان کرد: تا قبل از شروع کار دولت سیزدهم پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود ۳۰ درصد بود اما با روی کار آمدن دولت جدید و تغییر رویکرد مسئولان تابه‌حال این پروژه ۵۷ پیشرفت فیزیکی داشته است.

  • نویسنده :
  • منبع :