19 دی: معاون مهندسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با اشاره به برگزاری پروژه نمایشی فصل شیدایی، گفت: در نزدیکی شهرک قدس زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی برای اجرای پروژه سینمایی نمایشی فصل شیدایی است.
رضا عموزاده روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی طرح فصل شیدایی بیان کرد: از حدود یک ماه گذشته سپاه در منطقه‌ای در شهرک قدس حدود ۱۵ هکتار برای طرح شیدایی تخصیص داده و سه بخش پارکینگ، محل تجمع و حسینیه پیش‌بینی‌شده است.
وی افزود: برای تجمع ۵ تا ۷ هزار نفر پیش‌بینی‌شده و ایستگاه صلواتی هم مشغول به خدمات‌رسانی خواهد بود.
معاون مهندسی سپاه علی بن ابیطالب قم گفت: بابیان اینکه با توجه به شناخت کلی از رده‌های استان، نیازها را بین دستگاه‌ها تفکیک کرده‌ایم، مطرح کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی به سازمان‌ها، استقبال از مسئولین و مقامات و پذیرایی از مسئولین بر عهده استانداری است.
عموزاده ادامه داد: آماده‌سازی زمین، پوشش امنیت داخل محوطه و انتظامات، تویوتا تاکتیکی، تانک، نفربر و سلاح برای ۱۰۰ نفر به همراه مواد منفجره و تجهیزات، سیم‌خاردار و موانع، تأمین ۱۵۰ نفر سرباز هنرور، تبلیغات مجازی و کانال سایت، طراحی برنامه مناسب دعوت از سازمان‌ها و خانواده‌ها، فیلم‌برداری و مستندسازی، غلطت و گریدر برای صاف کردن پارکینگ و ژنراتور اضطراری بر عهده سپاه پاسداران است.
وی تاکید کرد: اسپیس و کفی روکش و بست، داربست، سرویس بهداشتی همراه با تانکر آب، آبپاشی پارکینگ غرفه‌های فصل شیدایی، خورده آسفالت یا بادامی در نمایش فصل شیدایی، یخ و لیوان و منبع آب، اتوبوس میدلباس، بنر فضای نمایشگاه، نظافت و خدمات شهرداری روزانه، سطل زباله بزرگ و تخلیه، اتوبوس شهری، زیباسازی محوطه غرفه‌ها و مسیر تردد، آتش‌نشانی، آسفالت، تابلو روان و صندلی بر عهده شهرداری است.
معاون مهندسی سپاه علی بن ابیطالب قم(ع) خاطرنشان کرد: علوم پزشکی وظیفه تأمین آمبولانس و گروه هلال‌احمر سیار در نمایشگاه را دارد؛ همچنین تجهیز ایستگاه صلواتی و ۱۰۰ پذیرایی و تغذیه به عوامل اجرایی بر عهده اصناف است.
عموزاده اضافه کرد: تلویزیون شهری و پوشش و تیزر تلویزیونی با صداوسیما و پوشش امنیتی محیط بیرونی تا شعاع ۲۰۰ متری محوطه، نیوجرسی و کنترل تردد خودرو و راهور کنترل ترافیک بر عهده فراجا خواهد بود.
وی مطرح کرد: آنتن همراه اول و ایرانسل و بیسیم با مخابرات و هتل اسکان و اسکان عوامل تولید صحنه به ترتیب بر عهده میراث فرهنگی و گردشگری خواهد بود.
عموزاده عنوان کرد: ۱۵ عدد نخل مصنوعی هم موردنیاز است که کنگره مسئولیت پیگیری آن را خواهد داشت.
ویژه‌برنامه سینمایی نمایشی فصل شیدایی هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس به مدت دو هفته به اجرای انواع برنامه‌های فرهنگی خواهد پرداخت.

  • نویسنده :
  • منبع :