19 دی: آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در پیامی ارتحال آیت‌الله محمدعلی ناصری از اساتید اخلاق حوزه و علمای اصفهان را تسلیت گفت.
به گزارش دفتر آیت الله جوادی آملی، وی در این پیام آورده است: انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ، ارتحال عالم متخلّق، آیت_الله ناصری را به حوزه علمیّه و مردم بزرگوار اصفهان و بیت شریف آن فقید سعید تسلیت و علوّ درجات آن فقیه راحل و صبر جمیل بازماندگان از خدای سبحان مسالت می شود.
به گزارش ایرنا، آیت الله شیخ محمد علی ناصری استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان روز جمعه در یکی از مراکز درمانی اصفهان به دیار باقی شتافت.
آیت الله محمّد علی ناصری دولت آبادی سال ۱۳۰۹ ‏هجری شمسی در شهر دولت‌‏آباد برخوار در خانواده‌‏ای مذهبی به دنیا آمد. پدر او حجّت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمّد باقر ناصری‏ و در شمار عالمان فرهیخته آن دوران بود.
حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج)، حوزه علمیه صاحب الزمان (عج)، حوزه علمیه نرجس خاتون (س)، مرکز دیجیتال حضرت، ولی عصر در دولت آباد و موسسه تحقیقات نجوم اسلامی از جمله مراکز دینی زیر نظر این استاده حوزه بود.
آیت الله ناصری علاوه بر تلاش‌های علمی و دینی و هدایت و راهنمایی مردم طلاب و اهل علم در کارهای خیر نیز مشارکت جدی داشت و از جمله این اقدامات می‌توان به تلاش برای ایجاد مرکز درمانی حضرت ولیعصر، بخش دیالیز بیمارستان گلدیس شاهین شهر، بخش دیالیز بیمارستان محمد میمه و اورژانس شبانه روزی دولت آباد اشاره کرد.
آب حیات (مجموعه سخنرانی‌درباره امام عصر)، در امتداد نور (مجموعه سخنرانی درباره آیات تاویل شده به حضرت، ولی عصر و آخرالزمان)، رسم بندگی (فرازهایی از خطبه بلند حضرت امیرالمومنین در مورد حالات و خصوصیات اخلاقی متقین) و سخن دوست از تالیفات و آثار به جا مانده از آیت الله ناصری است.
  • نویسنده :
  • منبع :