19 دی: ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری (رضوان‌الله تعالی علیه) از اجرای مراسم یادبود و گرامیداشت این عالم ربانی در شهر مقدس قم خبر داد.
بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌منظور گرامیداشت مقام حضرت آیت‌الله ناصری رحمت‌الله علیه، این مراسم در شامگاه سه‌شنبه 8 شهریورماه و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم برگزار خواهد شد.
سخنرانی اساتید حوزه‌های علمیه و بیان برخی از فضائل اخلاقی و سیره زندگی آن عالم وارسته و ذکر مصائب اهل‌بیت علیهم‌السلام از برنامه‌های این مراسم یادبود خواهد بود که با حضور علما، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه، مدیران و مسئولان کشوری و لشکری و سایر مردم شریف استان مقدس قم برگزار می‌گردد.
آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری از علماء صاحب‌نام حوزه علمیه اصفهان و اساتید عملی اخلاق و منتظران واقعی حضرت صاحب‌الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، صبح روز جمعه چهارم شهریورماه در سن 92 سالگی به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلا پیوست.
شایان‌ذکر است، این مراسم به همت بیت معظم له و با مشارکت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، دفتر مقام معظم رهبری در استان قم، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مسجد مقدس جمکران، سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام قم، استانداری و شهرداری قم برگزار خواهد شد.
  • نویسنده :
  • منبع :