19 دی: مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم از اسکان بیش از ۵ هزار زائر اربعین حسینی در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران در ۵ روز نخست فعالیت این قرارگاه خبر داد.
مهدی قربانی کرم روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار قرارگاه مردمی اربعین استان قم از ۱۱ شهریور ماه اظهار داشت: امسال مقرر شد تا مسجد مقدس جمکران محل اصلی میزبانی از زائران ایرانی و خارجی اربعین حسینی باشد.
مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم ابراز داشت: شبستان امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران برای میزبانی و ارائه خدمات مختلف به زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شد و کلیه امکانات مورد نیاز فراهم آمده است.
وی گفت: کلیه زائران اربعین حسینی که در مسیر رفت و یا بازگشت از کربلای معلی در شهر مقدس قم حضور می‌یابند می‌توانند با مراجعه به مسجد مقدس جمکران برای دریافت خدمات از جمله اسکان و پذیرایی، پذیرش شوند.
قربانی کرم عنوان داشت: در ۵ روز نخست فعالیت قرارگاه مردمی اربعین استان قم بیش از ۵ هزار زائر در این قرارگاه اسکان داده شدند و فعالیت این قرارگاه تا پایان صفر ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود ۵۰۰ هزار نفر از زائران ایرانی و خارجی در این قرارگاه اسکان داده شوند.
مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم همچنین با اشاره به دیگر خدمات قرارگاه مردمی اربعین استان قم بیان داشت: ویزیت، درمان و دارو برای زائران اربعین حسینی مستقر در این قرارگاه رایگان است.

  • نویسنده :
  • منبع :