19 دی: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته پایگاه‌هایی درسطح شهر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به شور عاطفه‌ها تعیین شده‌است.
عباس جوشقانیان روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: هفت هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند و همه‌ساله با هدف تامین هزینه تحصیلی و لباس این مددجویان شور عاطفه‌ها برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: شور عاطفه‌ها در ۲ مرحله از ۱۹ تا ۲۵ شهریورماه است به‌صورت عمومی در اطراف حرم حضرت معصومه(س)، چهارراه‌های اصلی شهر و سطح معابر و میادین برگزار می‌شود که در این راستا پنج پایگاه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.
به گفته وی، برگزاری شور عاطفه‌ها در جمعه آخر شهریورماه نیز در ستادهای نماز جمعه پیش‌بینی شده‌است.
جوشقانیان بیان کرد: شور عاطفه‌ها از ۹ تا ۱۴ مهرماه نیز در سطح مدارس ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان با همکاری آموزش و پروش برگزار می‌شود
به گفته وی، کمک‌های جمع‌آوری شده بین دانش‌آموزان تحت پوشش و محرومان و آسیب پذیران مدارس برای کمک به خرید بسته آموزشی و نوشت‌افزار هزینه می‌شود.
وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای مشارکت در شور عاطفه‌ها کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۶۰۷۵ و یا با کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۲۵ ستاره ۱ مربع،  واریز کنند.
  • نویسنده :
  • منبع :