19 دی: مدیرکل پست قم با اشاره به توزیع ۳۴ هزار گذرنامه از ابتدای شهریورماه جاری در این استان، گفت: روزانه به‌صورت متوسط ۲ هزار گذرنامه توزیع می‌شود.
ابوالفضل باقری منش روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: مردادماه امسال نیز در مجموع افزون بر ۳۷ هزار گذرنامه در قم توزیع شد درحالی‌که روند توزیع گذرنامه در شهریورماه جاری نسبت به ماه قبل بیشتر شده است.
وی اضافه کرد: باوجود حجم بسیار زیاد مرسولات، گذرنامه‌ها در اولویت توزیع قرارگرفته و همه به‌روز توزیع‌شده‌اند.
باقری منش یادآور شد: جهت جلوگیری از ایجاد ازدحام و شلوغی و رفاه حال زائرین، تمامی نیروهای پست قم بسیج شده و با ایجاد باجه‌های فوق‌العاده مشغول خدمات‌رسانی به زائران اربعین هستند.
مدیرکل پست قم تصریح کرد: با توجه به تقاضای بسیار بالا جهت دریافت گذرنامه، شیفت‌های کاری جدیدی بصورت فوق‌العاده در پست قم ایجاد و تعطیلی روزهای جمعه لغو شده و کلیه نیروها مشغول تحویل گذرنامه در نواحی ۳ گانه پست استان هستند.
وی بابیان اینکه زائرین می‌توانند جهت رهگیری با کد ملی به سامانه najatracking.post.ir مراجعه نمایند، بیان داشت: درصورتی‌که گذرنامه صادرشده و به پست تحویل‌شده باشد، سیستم کد رهگیری ۲۰ رقمی ارائه می‌دهد و سپس با مراجعه به سامانه tracking.post.ir از مراحل توزیع مطلع می‌شوند.
باقری منش بیان داشت: روند توزیع مرسولات در نواحی پستی میدان شهید مطهری و پردیسان مانند پست مرکزی قم در حال انجام است و شهروندان با توجه به منطقه محل سکونت خود می‌توانند به ناحیه پستی مربوطه مراجعه کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :