19 دی: رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه دروس عمومی از کنکور سراسری حذف شد، گفت: از سال آینده کنکور سراسری دو بار در سال برگزار و نتایج آن به مدت دو سال برای داوطلبان حفظ خواهد شد.
محسن زارعی شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از دانش آموزان رتبه های برتر کنکور سراسری استان کرمانشاه در تالار شهید بهشتی افزود: اهمیت و توجه به مشاورین تحصیلی در مقوله انتخاب رشته است و کسب رتبه های برتر دانش آموزان، نشان از برنامه محوری معلمان تلاشگر و انگیره خود دانش آموزان دارد.
رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: امید آفرینی رمز موفقیت و نیاز دانش آموز ایران است چرا که امید به آینده برای دانش آموزان از شاخص های اصلی سند تحول بنیادین است که زمینه ساز رشد آینده سازان می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز گفت: کسب رتبه یک توسط دانش آموز کرمانشاهی در رشته علوم انسانی افتخار بزرگی برای استان بود و به دانش آموزان این استان انگیزه داد.
سلمان محمدی افزود: امسال بیش از ۲۳۰ رتبه زیر هزار توسط داوطلبان استان در کنکور سراسری کسب شد.
از جمعیت دو میلیون نفری استان کرمانشاه نزدیک به ۳۵۰ هزار نفر دانش آموز بوده که در حدود چهار هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

  • نویسنده :
  • منبع :