19 دی: آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید ضعف‌های سیستم بانکی و لزوم اصلاح هرچه سریع‌تر آن و تحقق بانکداری اسلامی را مورد تاکید قرارداد و گفت: نظام بانکی برای مردم مشکلاتی به وجود آورده است که باید پس از اصلاح نظام سود در نظام بانکی، آنها به‌عنوان امانت‌داران مردم باشند.
وی روز پنجشنبه در دیدار محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، با دعا برای موفقیت روزافزون دولت در راستای خدمت‌رسانی به مردم، افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال کم کردن نیروی مولد و کاهش تولید در کشور بوده‌اند و دولت برای مقابله با این جریان باید برنامه‌ریزی جدی کند.
وی یادآور شد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به رونق تولید و مسائل معیشتی مردم‌ دارد که همه باید برای تحقق این هدف به دولت کمک کنند.
این مرجع تقلید با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به تولید و صنعت در کشور تصریح کرد: اگر مشکلات بخش تولید حل شود وضعیت معیشت و تورم در کشور به سامان می‌رسد.
وی بر ضرورت توجه به تحول در نظام اداری کشور تاکید کرد و گفت: باید نیروهای متعهد و متخصص در بدنه ادارات، وزارتخانه‌ها و همچنین تمام دستگاه‌های حکومتی به کار گرفته شوند که دغدغه اصلی آنان حل مشکلات مردم و افزایش اعتماد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

  • نویسنده :
  • منبع :