19 دی: وزیر کشور گفت: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد و مواکب تا این تاریخ فعالیت خواهند داشت.
احمد وحیدی روز شنبه در نشست ستاد اربعین استان ایلام در شهرستان مهران با قدردانی از رییس ستاد اربعین استان و همه دستگاه های اجرایی و وزارتخانه دخیل در این کنگره عظیم، افزود: تاکنون مشکلی خاصی در اربعین نداشتیم که نتیجه کار جمعی و تلاش شبانه روزی استاندار ایلام و مجموعه های دخیل در اربعین است.
وی خواستار شد کسانی که با ماشین شخصی به مهران آمدند حتما استراحت کنند و بعد دوباره حرکت کنند.
وحیدی با اشاره به تصادفات جاده ای در ۳۰ کیلومتری شهرها، گفت: باید برای کاهش تصادفات تمهیداتی اندیشیده شود، در رسانه ها اعلام شود که رانندگان و زواری که با ماشین شخصی به مرز ها آمده باید برای برگشت استراحت کافی داشته باشند.
وزیر کشور ادامه داد: کارها و اقدامات بسیار ارزشمندی در اربعین امسال انجام شد و مواکب با بیشترین ظرفیت پای کار بودند و همه دستگاه نظامی، امنیتی و مرزبانی نیز بیشترین تلاش را داشتند.
وی گفت: از تمامی وزارتخانه ها به ویژه وزیر نیرو که در تامین برق و آب در اربعین کمک کردند و وزارت راه که بسیار خوب عمل کردند قدردانی می کنم.
وی با اشاره به نقش رسانه ها در کنگره بزرگ اربعین گفت: صدا و سیما و رسانه ها همچون گذشته نقش خود را بخوبی ایفا کردند که در این راستا از آنان قدردانی می کنم.
وزیر کشور شامگاه جمعه از طریق مرز مهران وارد کشور شد و مورد استقبال رسمی استاندار ایلام قرار گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :