19 دی: مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: از پنجم ماه صفر تا روز گذشته، ۸۱ هزار و ۴۳۱ زائر در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران اسکان داده شده و از خدمات این قرارگاه بهره‌مند شده‌اند.
مهدی قربانی کرم در گفت‌وگو با ایرنا، خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را توفیق و عنایتی از سوی خدای متعال دانست و افزود: تلاش خادمان قرارگاه مردمی اربعین استان قم در خدمت به زوار امام حسین (ع) بیانگر روحیه جهادی، ایثارگری و ارادت آنها به ائمه اطهار (ع) است.
وی اعلام کرد: از پنجم ماه صفر سال جاری تا به امروز، ۸۱ هزار و ۴۳۱ زائر اربعین حسینی در قرارگاه مردمی اربعین استان قم پذیرش داده شده‌اند که ۱۴ هزار و ۴۷۲ نفر از زائران، غیر ایرانی بودند.
مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: روزانه ۷۸۰ نفر به صورت سه شیفت در بخش‌های پذیرش، اسکان، بهداشت و درمان، طبخ و توزیع غذا، رسانه، انتظامات، فرهنگی، تبلیغی، تأسیسات، ایستگاه‌های صلواتی، خدمات و پشتیبانی به زائران سیدالشهداء (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه فعالیت قرارگاه مردمی اربعین در قم تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: زائرانی که از سفر زیارتی اربعین در حال برگشت به شهر خود هستند می‌توانند تا ۵ مهرماه ۱۴۰۱ از همه خدمات قرارگاه مردمی اربعین استان قم در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران به صورت شبانه روزی بهره‌مند شوند.
قرارگاه مردمی اربعین از ۱۱ شهریورماه در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران برپاشده و تا پنج مهرماه نیز این خدمت‌رسانی‌ها ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده :
  • منبع :