19 دی: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، همگان را به تبعیت از منویات و رهنمودهای معظم له دعوت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این بیانیه آمده است: بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در تبیین و تشریح راهبردی و اندیشمندانه حوادث اخیر، بار دیگر تصویری دقیق و سرشار از جزییات مفهومی و استدلالی از مسائل کشور را به ملت، اندیشمندان و امیدواران به انقلاب اسلامی ارائه کرد.
بیانیه حاکیست:‌ ایشان با روایتی تحلیلی و منظومه‌ای و همچنین مشتمل بر عناصر و لایه‌های متنوع، هجمه دشمن را تشریح نموده و امید، آرامش، بصیرت و آگاهی را ارتقا بخشیدند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دراین بیانیه ضمن تاکید بر تجدید بیعت با زعیم فرزانه انقلاب اسلامی، تصریح کرده‌است: این نهاد همگان را به توجه و تبعیت از منویات و رهنمودهای ایشان دعوت می‌کند و اعلام می‌دارد لازم است سیاست‌گذاران فرهنگ و اندیشه و مسوولان تامین نظم و امنیت کشور با توجه به بیانات اخیر ایشان به مسائل کشور بپردازند.
در این بیانیه تاکید شده‌است: آنان که در حوادث اخیر خواسته یا ناخواسته با اظهارنظر یا هرگونه اقدام عملی به نحوی دشمن را در پیشبرد اهداف پلیدش یاری رساندند؛ هرچه سریع‌تر تدارک نمایند.
بیانیه حاکیست:‌ باید برای تشریح و تبیین حوادث اخیر مومنین به اسلام و انقلاب مجاهدت کنند که عبرت‌های پندآموز فراوان این ابتلائات برای تقویت بصیرت جامعه ضروری و لازم است.
این بیانیه ادامه یافته‌است: این کشور اسلامی در ظل توجهات و عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با همت و پشتیبانی ملت شریف ایران، راه پرافتخار انقلاب اسلامی را طی خواهد کرد و از ابتلائات و آزمون‌ها سربلند بیرون خواهد آمد.
در پایان این بیانیه آمده‌است:‌ از درگاه خداوند متعال طول عمر و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) را مسالت می‌نماییم.

  • نویسنده :
  • منبع :