19 دی: سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: هفته ملی کودک با ۱۸ عنوان برنامه در قالب های گوناگون توسط این کانون در استان آغاز شد.
محمد غفاری روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ملی و جهانی کودک اظهار داشت: رونمایی از یک بازی کودکانه، بررسی قصه‌های اعضای کانون و برگزاری جشن یک روز خوشمزه با حضور اعضا و مادران آنان از جمله برنامه های هفته ملی کودک در استان قم است.
وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ملی کودک در قم برگزاری جشنواره قصه‌گویی است که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در خانه تاریخی زند قم برگزار می‌شود.
وی گفت: برنامه طلوع مهر در آسمان کودکی نیز روز سه‌شنبه هفته جاری در مدرسه شیخ انصاری قم با اجرای کارگاه های فرهنگی و هنری ترتیب خواهد یافت.
غفاری ادامه داد: پرواز کودکی دیگر برنامه هفته ملی کودک در قم است که در آن ساخت بادبادک و نوشتن آرزوهای کودکان روی آن و پرواز بادبادک صورت می‌پذیرد.
وی گفت: در آسمان کودکی عنوان دیگر برنامه‌ای است که طی آن شاهد برگزاری نمایشگاه از آثار تابستانی اعضا و دعوت از دانش آموزان برای بازدید از نمایشگاه خواهیم بود.
وی بیان کرد: هیاهوی کودکی، شادباش کودک من و برنامه‌های ادبی از دیگر برنامه های مهم هفته ملی کودک در قم است.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ابراز داشت: دست در دست طبیعت دیگر برنامه اجرایی کانون در هفته کودک است که طی آن شاهد برگزاری ورکشاپ ساخت گردن بند و گل سینه با حلقه چوب درخت و خمیر کاغذ می‌باشیم.
وی بیان کرد: برگزاری برنامه شادپیمایی یکی از ویژه ترین برنامه‌های هفته ملی کودک خواهد بود که ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۲ مهرماه جاری در بوستان علوی اجرا می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :