19 دی: استاندار قم با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به قم، اظهار کرد: در نظر داریم از این ظرفیت برای روستاهای استان قم بتوانیم استفاده کنیم.
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست تخصصی با فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه هدف و اولویت مدیریت استان کمک به روستاها است، مطرح کرد: باید جلسات اختصاصی رئیس بنیاد مسکن و مدیرعامل آب و فاضلاب استان با فرمانداران در راستای شناسایی مشکلات هرچه زودتر برگزار شود.
استاندار قم با اشاره به اینکه باید مصوبات هر جلسه پیگیری شود، عنوان کرد: باید هرچه سریع‌تر مشکلات روستاها تعیین تکلیف شود و در مواردی باید از ظرفیت‌های ملی و اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور استفاده کنم.
وی با تاکید بر اینکه باید مشارکت مردمی را به میدان بیاوریم، خاطرنشان کرد: اگر این موضوع به عنوان یک فرهنگ در روستاها نهادینه شود، رفع بسیاری از مشکلات سرعت می‌گیرد.
شاهچراغی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات اجتماعی در روستاها باید برطرف شود، تصریح کرد: موضوع اعتیاد و اشتغال در روستاها بسیار اهمیت است که باید به آن‌ها نیز توجه ویژه شود.
وی ادامه داد: موضوع اشتغال و بیکاری اگرچه ماهیت اقتصادی دارد، ولی می‌تواند پیامدها و نتایج اجتماعی مختلفی درپی داشته باشد.
استاندار قم با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های جهادی نیز می‌توان برای رفع مشکلات روستاها استفاده کرد، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در مجموعه استان تاحدود زیادی مشکلات روستاها را رفع کنیم.
  • نویسنده :
  • منبع :