19 دی: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ۴۵ برنامه طی هفته تربیت بدنی در فاصله ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه در استان قم برگزار می شود.
ابراهیم سانی خانی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همایش ورزش همگانی جانبازان و معلولین، کوه پیمایی عمومی کارکنان دولت و برگزاری جلسه برترین ­های المپیاد استعدادهای برتر از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی در قم است.
وی بیان کرد: برگزاری مسابقات تیر اندازی با اسلحه برای کارکنان دولت، برگزاری مسابقات طناب کشی برای کارکنان دولت و دیدار برخی قهرمانان استان با مراجع تقلید نیز از دیگر برنامه های مهم هفته تربیت بدنی در قم به شمار می آید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ورزشکار، دیدار و عیادت از پیشکسوتان شاخص و اخلاق مدار ورزش استان و برگزاری مراسم غبارروبی و  عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی در قم محسوب می شود.      
وی هم چنین برگزاری کارگاه آموزشی ویژه باشگاه های ورزشی با موضوع ترویج فرهنگ ورزش همگانی در جامعه ورزشی و جوانان استان را دیگر برنامه مهم این هفته ذکر کرد و افزود: حضور در برنامه اهدای خون ویژه جامعه ورزش وجوانان استان، طرح ورزش خیابانی، کوهپیمایی بانوان و برگزاری جشنواره ­های بازی ­های بومی و محلی از دیگر برنامه های مهم هفته تربیت بدنی ۱۴۰۱ در استان قم است.     
سانی خانی گفت: برگزاری جشنواره کارکنان اداره ورزش و جوانان و برگزاری بیش از ۲۰ مسابقه ورزشی ویژه بانوان از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی امسال در قم است.      

  • نویسنده :
  • منبع :