19 دی: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)‌ اظهار داشت: مسئولان باید با همه کسانی که امنیت مردم را به خطر می اندازند و زمینه ساز ناامنی هستند برخورد نمایند.
به گزارش مرکز خبر حوزه، دراین پیام آمده‌است: خبر حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و شهادت عده‌ای از عزیزان موجب تأسف و تأثرعمیق گردید.بدون شک این اقدام با پشتوانه مالی و اطلاعاتی برخی از کشورهای مستکبر از جمله امریکا و اسرائیل و ایادی منطقه‌ای آنان با استفاده از شرایط پیش آمده داخلی صورت پذیرفت.
پیام حاکیست:‌ اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و تسلیت به ملت عزیز ایران خصوصاً اهالی متدین فارس و خانواده معظم شهدای این حادثه تروریستی، از مسئولان محترم می‌خواهم بطور جدی این موضوع را پیگیری نموده و با همه کسانی که امنیت مردم را به خطر می اندازند و زمینه ساز ناامنی هستند برخورد نمایند و با کمک مردم شجاع ایران زمینه سوء استفاده از دشمنان گرفته شود.
آیت الله نوری همدانی دراین پیام بیان کرده‌است: امروز وظیفه اول همه مدیران خدمت به مردم و حل مشکلات آنها و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد.
به گزارش ایرنا، بر اثر اقدام تروریستی عصر چهارشنبه درحرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز،  ۱۵ نفر از هموطنان به شهادت رسیده و تعدادی مجروح شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :