19 دی: نمازگزاران جمعه شهر مقدس قم، با برپایی راهپیمایی باشکوه، ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز خواستار برخورد قاطع با عوامل و زمینه سازان این جنایت هولناک شدند.
راهپیمایی کنندگان پس از پایان خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس، با تجمع در میدان جانبازان و سردادن شعارهای "الله اکبر لا اله الا الله"،"هیهات من الذله"،"خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست"،"مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود، مرگ بر منافق،  مرگ بر ضد ولایت فقیه و آشوب گر، آشوب گر، ننگ به نیرنگ تو، به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) راهپیمایی باشکوهی را در محکومیت جنایت جریان تکفیری در به خاک و خون کشیدن زائران و نمازگزاران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را برگزار کردند.
اقشار مختلف مردم زن و مرد، پیر و جوان درحالیکه پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی، تصاویر مقام معظم رهبری و پلاکاردهایی در محکومیت این جنایت ددشمنانه در دست داشتند، همچنین با شعار "تقاص و انتقام حق سنگین است"،"دشمن این نظام خصم دین است" از مسئولان قضایی خواستار مجازات عاملان و زمینه‌سازان جنایت اخیر در شیراز شدند.
آنان همچنین با سردادن شعارهای کوبنده "عامل وحدت ما اسلام اهل بیت است"،" اساس نهضت ما اسلام اهل بیت است"،"ولایت فقیه اصل دین است"،"تضعیف آن فتنه خائنین است" بر ضرورت وحدت و انسجام جامعه اسلامی حول محور ولایت تاکید کردند.
چهارم آبان‌ماه جاری، فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ تَن از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۲۶ تَن را مجروح کرد.
مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای این حادثه تروریستی فردا شنبه هفتم آبان‌ماه باحضور باشکوه اقشار مختلف مردم در شهر شیراز برگزار می شود.

  • نویسنده :
  • منبع :