19 دی: آیین نواختن زنگ ملی استکبار ستیزی و گرامیداشت روز دانش آموز با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
زنگ ملی استکبارستیزی با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز چهارشنبه در دبیرستان شهید کدخدایی در میدان پاستور تهران نواخته شد.
زنگ استکبار توسط دانش آموز فرزند شهید محمد سلمان امیراحمدی نواخته شد.
در این مراسم وزیر آموزش و پرورش، معاونان وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولان حضور داشتند.
علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: هدف از برنامه امروز تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است. بار دیگر از چهره منحوس استکبار پرده بر می‌داریم و توطئه‌های دشمنان قسم خورده نسبت کشور و انقلاب اسلامی را آشکار می‌کنیم.
وی افزود: در میدان جنگ و حوزه جهاد هر گروهی وظیفه‌ای دارد و نوجوانان و جوانان تاثیر بسیار مهمی دارند؛ بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، جوانان افسران جنگ نرم هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: یکی از عوامل پیروزی ما مقابل دشمن در صحنه بودن مردم است؛ اساس پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل حضور مردم در صحنه بود و از آن به بعد هم تاکنون مردم پای کار نظام هستند؛ در واقع اطمینان و اعتماد به نظام موجب همراهی همیشگی مردم با نظام است.
کریمیان خاطرنشان کرد: اگر حقایق را آنطور که هست برای افکار عمومی تبیین کنیم، اعتماد مردم افزایش می‌یابد و به این اعتبار در صحنه خواهند بود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر فهم درست از حقایق جمهوری اسلامی گفت: در کنار آن، خوب است که وضعیت دشمن را بدانیم؛ امروز وضعیت دشمن در حوزه سخت افزاری و در حوزه نرم‌افزاری خوب نیست و قدرت آن به شدت کاهش یافته است؛ لیبرال دموکراسی به شدت وضعیت نامناسبی دارد و شکست‌های زیادی را متحمل شده است.
کریمیان افزود: به امیدآفرینی اهتمام داشته باشیم؛ نوجوانان سرمایه اصلی کشور هستند و اگر به وظایف عمل نکنیم و ناامید شویم دشمن امیدش به شکست ما بیشتر می‌شود.
وی اضافه کرد: باید خودباوری و اعتماد به نفس ملی را ارتقا دهیم و ایستادگی و مقاومت در مسیر خود داشته باشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :