19 دی: دادستان عمومی و انقلاب شادگان گفت: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان تیراندازی به خودروی رئیس اداره گاز و دفتر امام جمعه شادگان صورت گرفته است.
رضا کیانی‌راد اظهار کرد: عصر روز یکشنبه ۱۵ آبان، خودروی مدیر اداره گاز این شهرستان هنگام بازگشت از محل کار و در جاده دارخوین به کارون مورد تیراندازی از سوی افراد ناشناس قرار گرفت. خوشبختانه آسیبی به سرنشین خودرو وارد نشد.
به گزارش دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: جمعه شب نیز از سوی یک موتور سوار به درب دفتر امام جمعه این شهرستان شلیک شد که در آن حادثه نیز به کسی آسیبی نرسید.
کیانی‌راد با بیان این که اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قضایی این دادسرا قرار گرفته است، گفت: برای تعیین انگیزه متهمان نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتر است و تا تکمیل تحقیقات نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.
کیانی‌راد ضمن هشدار به افرادی که با اقداماتی نظیر تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، قصد برهم زدن امنیت اجتماعی را دارند، هشدار داد: امنیت شهروندان از خطوط قرمز دستگاه قضایی است و مجرمان این دو حادثه نیز قطعا وفق قانون مجازات و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

  • نویسنده :
  • منبع :