19 دی: نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی در اردو و بنا به توصیه پزشکان شرایط حساس است و با توجه به شیوع ویروس آنفلوآنزا هیچکدام از ملی‌پوشان در این مراسم حضور پیدا نکردند.
«منصور قنبرزاده» در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی و بدرقه ملی‌پوشان برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: کارلوس کی‌روش به دلیل بیماری آنفلوآنزا در این مراسم غایب بود اما در پیامی تصویری حرف‌هایش را زد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعات فروش لباس تیم ملی پیش از رونمایی در مرکز ملی فوتبال اعلام کرد: من که اطلاعی از این موضوع ندارم، وقتی از موضوعی اطلاع نداشته باشم قطعا نمی‌توانم درباره آن حرف بزنم. با یک برند ایرانی همکاری داشتیم و در جام‌جهانی هم از این برند استفاده خواهیم کرد. طراحی لباس سلیقه‌ای است و طبیعی است که هر کسی آن را نپسندد.
قنبرزاده درباره شرایط شهره موسوی که گفته شده است به دستور تاج دیگر در فدراسیون حضور ندارد، گفت: هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم. این یک موضوع کاملا شخصی است. قرار باشد کسی صحبت کند باید قوه قضاییه این کار را بکند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: جلسات خوبی با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه داشتیم، خود او هم تمایل دارد که این موضوع هرچه زودتر حل شود و اعتقاد دارد که این حق باشگاه‌های دیگر است و ما هم به دنبال منابع مالی هستیم تا حق باشگاه‌های دیگر را که در قالب یک پکیج قراردادی است انجام دهیم. ما هم در تعامل هستیم و در بازه زمانی که در اختیار داریم این موضوع را حل خواهیم کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :