19 دی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد مسالمت‌آمیز و همراه با ملایمت نیروی انتظامی، گفت: نیروهای انتظامی اجازه ندادند دشمنان پروژه کشته سازی خود را جلو ببرند و با مردم با ملایمت برخورد کردند.
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری پنجشنبه‌شب در کنگره ۶۰ شهید سازمان جهاد کشاورزی قم، بیان کرد: در آشوب‌های اخیر کشور اعتقادات مردم و جایگاه ولایت مورد هجمه قرار گرفت و مطالبات سیاسی در آن رنگ و بوی چندانی نداشت‌.
وی با اشاره به اهمیت و تاثیر جایگاه ولایت در حفظ انسجام جامعه، خاطرنشان کرد: دشمنان علاوه بر ولایت، حجاب و عفاف جامعه را هدف گرفته‌اند، دشمن به خوبی می‌داند از دامن مادران عفیف انسان‌های از خود گذشته و فداکار و کارآمد تربیت می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: علاوه بر این دشمنان در حوادث اخیر مساجد، قرآن و موکب‌های عزاداری را به آتش کشیدند این مسائل نشان می‌دهد که دشمن عقاید مردم را هدف گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه جامعه از درد معیشت در رنج و عذاب هستند، ابراز داشت: باوجود تمام مشکلات و مسائل پیرامون معیشت، مردم به خاطر ویژگی و نشانه‌هایی که در اغتشاشگران دیدند با آن‌ها همراه نشدند.
ذوالنوری گفت: بیش از ۴ هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی در حوادث اخیر مجروح شدند، ماموران ما اجازه ندادند دشمنان پروژه کشته سازی خود را جلو ببرند و با مردم با ملایمت برخورد کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هر مسئولی که در مسیر حل مشکلات گام برمی‌دارد در مسیر شهدا قدم برمی‌دارد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: شهید تمام هستی خود را در راه خداوند عرضه می کند و خدا نیز بهشت را نصیب چنین جان‌هایی می‌کند.
وی در پایان افزود: برگزاری یادواره شهدای می‌تواند جان‌های تشنه زیادی را سیراب کند.
بر اساس این گزارش، اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی قم در آستانه دومین کنگره ملی شهدای استان قم با حضور شماری از خانواده شهدا و مسوولان کشوری و لشکری پنجشنبه‌شب در باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار شد.


  • نویسنده :
  • منبع :