19 دی: اجلاسیه ۱۲۱ شهید والامقام نظم و امنیت انتظامی در استان قم و گرامیداشت شهدای اخیر کشور با حضور فرماندهی انتظامی کشور و تجلیل از شماری‌ از خانواده معظم شهدا در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.
اجلاسیه شهدای نیروی انتظامی در استان قم یکشنبه شب با حضور سردار حسین اشتری فرماندهی انتظامی کشور، سیدمحمد تقی شاهچراغی استاندار قم و شماری از مسوولان کشوری و لشکری در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.
سردار محمود میر فیضی فرمانده انتظامی استان قم در این اجلاسیه گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم ۵ یادواره طی ماه های گذشته برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تهیه ۵۰ اثر مستند بهمراه انتشار دو عنوان کتاب پیرامون شهدای نیروی انتظامی نیز طی یک سال گذشته نهایی شده است.
میرفیضی یادآور شد: نیروهای جان بر کف انتظامی در راه دستیابی انقلاب به آرمان های بلند خود پای کار هستند و مانند همیشه توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
تاکید مرزبانان بر دفع هر گونه تهدید احتمالی
در ادامه این اجلاسیه تعدادی از فرماندهان مرزهای زمینی و دریایی در دشت آزادگان، خراسان جنوبی و دریابانی میناب در ارتباط مستقیم با اجلاسیه ضمن تشریح آخرین اقدامات و برنامه های مرزبانان نیروی انتظامی، نسبت به تامین امنیت پایدار منطقه و دفاع در برابر هر گونه تهدید احتمالی در بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از مرزهای کشور تاکید کردند.
حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام به همراه خانواده برخی از شهدای اخیر کشور و رونمایی از آخرین تولیدات فرهنگی و رسانه ای پیرامون شهدای انتظامی قم و تجلیل از خانواده معظم شهدا از بخش های دیگر این اجلاسیه بود.

  • نویسنده :
  • منبع :