19 دی: دبیر جشنواره استانی تئاتر قم برنامه زمان بندی اجراهای بیست و سومین دوره برگزاری این جشنواره را اعلام کرد.
اصغر نوبخت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قم از روز دوشنبه هفتم آذر لغایت جمعه یازدهم آذرماه برگزار می شود.
وی بیان کرد: در اولین روز جشنواره نمایش «جویندگان آب» در سانس های ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ به کارگردانی رضا جعفری در تالار شهید آوینی قم اجرا می شود.
وی ادامه داد: در همین روز نمایش خیابانی «خیابان دل آذر» در ساعت ۱۹ به کارگردانی مهدی ملاک در محوطه تالار فرهنگ و هنر قم اجرا خواهد شد. در این روز هم چنین نمایش «آواز های غمگنانه یک جغد» به کارگردانی ابوالفضل بلغندر در ۲ سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر قم اجرا می شود.
نوبخت اظهار داشت: سه شنبه هشتم آذرماه و در دومین روز جشنواره، نمایش «خانه ابدیت» در ۲ سانس ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ در سالن شهید آوینی قم اجرا، هم چنین نمایش خیابانی «چفیه پوش» به کارگردانی محمد عمویی در ساعت ۱۹ در محوطه تالار فرهنگ و هنر قم و نمایش «نگهبان درخت» به کارگردانی محمد حسین نظری حائل در ساعت های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر قم اجرا خواهد شد.
وی گفت: روز چهارشنبه نهم آذرماه نیز ابتدا نمایش «چرخه» به کارگردانی محمد کدخدا زاده در سالن سبز تالار فرهنگ و هنر قم در ۲ سانس ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ اجرا خواهد شد و پس از آن نیز در ساعت ۱۹ نمایش خیابانی «دویست و نود و نهمین نفر» به کارگردانی حدیث صابری در محوطه تالار فرهنگ و هنر قم اجرا خواهد شد. در روز سوم جشنواره هم چنین نمایش «ثانیه ها» به کارگردانی هادی افضلی نژاد در ساعت های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر قم اجرا می شود.
وی با اشاره به نمایش هایی که در روز پنجشنبه دهم آذرماه اجرا می شود گفت: در این روز ابتدا نمایش «چرخه» به کارگردانی محمد کدخدا زاده در سانس های ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ در سالن سبز تالار فرهنگ و هنر قم و سپس در ساعت ۱۹ نمایش خیابانی «استادیوم ۱۹» به کارگردانی پریسا طراوتی در محوطه تالار فرهنگ و هنر قم و آخرین نمایش روز چهارم نیز «خیال روی خطوط موازی» است که در سانس های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تالار فرهنگ و هنر قم به کارگردانی مهدی ملاک اجرا می شود.
نوبخت یادآور شد: روز جمعه یازدهم آذرماه نیز اختتامیه جشنواره ساعت ۱۸ در تالار فرهنگ و هنر قم ترتیب می یابد و ۲ نمایش برگزیده برای مرحله کشوری معرفی خواهند شد و از نفرات برتر تجلیل می شود.

  • نویسنده :
  • منبع :