19 دی: معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: امروز فشار بر روی جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد است و در حال حاضر ۲۹۸ شبکه فارسی زبان علیه کشورمان فعالیت می‌کنند.
حسن عابدینی، معاون امور استان‌های صداوسیما در نشست صمیمی جمعی از نمایندگان طلاب و فضلا که در سالن جلسات صداوسیمای مرکز قم برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بسیج قرار داریم و بحمدالله تفکر بسیجی در یمن، سوریه، لبنان، عراق و ... نفوذ کرده و شاهد ثمرات بالایی از این تفکر در سایر کشور‌ها هستیم.
او افزود: اندیشه‌های حوزه‌های علمیه در خارج از کشور بسیار نمایان است و سالیانی که در خارج از کشور مشغول خدمت بودم، این مسئله را مشاهده کرده ام.
معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های گوناگون، منویات بسیار زیادی داشته و سال‌های بسیاری با نام اقتصادی نامگذاری شده است؛ اما منویات ایشان به درستی عملیاتی نشده است؛ امید داریم که دولت فعلی در این زمینه فعالیت‌های مناسبی را داشته باشد و بحمدالله کار‌های خوبی آغاز شده است.
عابدینی به موضوع تحریم‌ها اشاره و تصریح کرد: تولید فکر در ابتدای پیروزی انقلاب بسیار زیاد بوده و نظریه پردازان بسیاری داشته ایم؛ اما امروز در تولید فکر و اندیشه مناسب برای جامعه، دغدغه داریم و صداوسیما نیز در این زمینه با مشکلاتی مواجه است.
عابدینی گفت: امروز فشار بر روی جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد است و در حال حاضر، ۲۹۸ شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.
معاون امور استان‌های صداوسیما افزود: ما دست خود را برای تولید فکر به سوی شما دراز می‌کنیم و امیدواریم نظرات کارشناسی خود را به ما برسانید.
او عنوان کرد: رهبر انقلاب در چله دوم انقلاب، سه مسئولیت مهم «آوردگاهی برای برخورد با اندیشه‌های منحط و نظام سلطه»، «قرارگاهی برای پراکندن امید برای مردم» و «آسایشگاهی برای نشان دادن ظرافت و هنر و ارزش‌های بصری» را برای رئیس سازمان صداوسیما قرار دادند که برنامه ریزی‌های سازمان در این مسیر قرار دارد.
معاون امور استان‌های صداوسیما در پایان به سوالات و پیشنهادات نمایندگان طلاب و فضلا پاسخ داد.
  • نویسنده :
  • منبع :