19 دی: مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم از برپایی نمایشگاه «مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی» در شهر قم خبر داد.

علی ایراندوست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی در قم با بیش از ۱۷۰ غرفه برپا شده و فعالیت خود را تا ۱۱ آذرماه ادامه می‌دهد. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم بیان داشت: افرادی که در این نمایشگاه دارای غرفه هستند با حمایت صندوق‌های قرض الحسنه مردمی بسیج و استفاده از تسهیلات کم بهره بسیج سازندگی اقدام به راه اندازی کسب و کار خود کردند. 

ایراندوست با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی بسیج در استان قم فعالیت دارند افزود: وام‌های اشتغال‌زایی بسیج سازندگی و تسهیلات از محل تبصره ۱۶ توسط این صندوق‌ها بین متقاضیان توزیع می‌شود و افراد با دریافت گواهی آموزش از این صندوق‌ها می‌توانند به کسب و کارهای مورد علاقه خود ورود کنند. 

وی افزود: نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی قم فرصت مناسبی برای ارائه و عرضه محصولات فعالان این حوزه و همچنین برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با سایر افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌باشد. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم ادامه داد: مددجویان سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، کانون وابستگان سپاه، مرکز مدیریت و مرکز خدمات حوزه علمیه، بسیجیان و آحاد مردم در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه غرفه دارند و محصولات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

خاطرنشان می‌شود، این نمایشگاه تا یازدهم آذرماه در محل نمایشگاه دائمی استان قم در انتهای خیابان خاکفرج هر روز از ساعت 15 الی 22 میزبان مخاطبان است.

  • نویسنده :
  • منبع :