19 دی: امام جمعه قم هدف دشمنان را ایجاد فاصله و جدایی ملت از نظام اسلامی برشمرد و گفت: طراحی های دشمن در این زمینه راه به جایی نخواهد داشت و آرزوهایشان را به گور می برند.
آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد اظهار داشت: باید از ملت ایران نه تنها در میدان همبستگی و اتحاد قدردانی کرد، بلکه باید از آنان برای بیش از ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت، احیای شعار دینی و نیز از روحیه ایمان و معنویت و شرکت آنان در مواسات تشکر کرد.
وی تاکید کرد: مسئولان باید هر چه بیشتر به این ملت خدمت کنند چرا که ملت ایران در دنیا بی نظیر است و کمتر نمونه‌ای همانند آنان را داریم.
خطیب جمعه قم گفت: طراحی دشمن برای ایجاد فاصله بین اسلام و کشور و نیز ملت و نظام است که دشمنان بدانند این آرزوها را به گور می‌برند.
آیت الله سعیدی با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند گفتمان ساز و بیدار کننده جامعه باشند و امروز دانشجویان به عنوان پیشگامان جامعه وظیفه سنگینی را در راستای پیشبرد اهداف جامعه اسلامی بر عهده دارند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی تاکید دارند که استقلال پایدار نیازمند شکل گیری اقتصادی است که با تنش‌های جهانی متزلزل نباشد و با سیاست‌های خارجی، این اقتصاد نابسامان نشود که در این راستا دانشجویان ملت ما باید نسبت به این آرمان مهم و کلیدی واکنش فعال داشته باشند.
تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) از سفر رئیس جمهور به منطقه جاسک تشکر کرد و گفت: این سفرهای استانی و نظارت و بازرسی دوره‌ای از وزارت خانه‌ها نوید ایجاد تحول, پیشرفت و حل مشکلات ملت را می‌دهد.
وی تصریح کرد: تشکر واقعی و عملی مسئولان از ملت نیز با کنترل بیکاری و تقویت پول ملی است.
خطیب جمعه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر عراق سخنان مهمی داشتند و تاکید کردند که عراق کشور مهمی در منطقه است که متأسفانه هنوز نتوانسته در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.
آیت الله سعیدی در بخش پایانی خطبه‌های خود از مردم و مسئولان خواست تا از موضوع حجاب و عفاف این میراث گرانبها مراقبت کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :