19 دی: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: کم‌فروشی و بسته‌بندی‌های اتوکشی‌شده در واحدها و مراکز عرضه، دردسر بزرگی ایجاد کرده و رسانه‌ها موظفند در این خصوص ورود کنند، چرا که مردم نباید متضرر شوند.
«مهدی اسلام پناه» شامگاه یکشنبه در نشست شورای استاندارد استان مرکزی افزود: با توجه به فعالیت صنایع مختلف در استان مرکزی، از گذشته به عنوان استان صنعتی مطرح بوده اما رشد تولید ناخالص داخلی استان با توجه به ظرفیت های موجود هنوز به حد استاندارد خود نرسیده و استان مقیاس خود را پیدا نکرده است.
وی تاکید کرد: مسائلی از جمله هوای پاک جز حقوق عامه مردم است و مصرف سوخت استاندارد از مواردی است که در رشد این مهم نقش به سزایی دارد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تولید آرد استاندارد و نان کامل حق مردم است و کیفیت و میزان رضایتمندی مردم ناظر بر تکلیف محور بودن ما در برابر قانون است و ادای خدمت به استاندارد، ادای قانون است.
وی عنوان کرد: ساختمان استاندارد نیازمند پاس کردن فرایند قانون است تا متروپلی که هنوز بعد از چند ماه در حال ریزش است دیگر ریزش نداشته باشد، متروپل مربوط به دولت قبل است که هنوز تلفات می دهد.
معاون رئیس جمهور افزود: ساختمان استاندارد به ذخیره انرژی کمک می کند و بحران ناترازی آن می تواند کشور را به چالش بکشاند.
اسلام پناه خاطر نشان کرد: میزان پرداختی های کارکنان استاندارد در استان مناسب نیست و نیاز است سازمان برنامه و بودجه در این خصوص به صورت ویژه ورود کند.
وی گفت: ساختمان استاندارد، نیاز به آسانسور و موتور خانه و تاسیسات استاندارد دارد و تنها نباید از بتن و وسایل استاندارد بهره گیری کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :