19 دی: کارشناس هواشناسی قم با اشاره پایداری هوای سرد تا ۱۰ روز آینده، گفت: جنوب استان قم یعنی کهک و روستاهای فردو و بخش مرکزی و قمرود بیشترین بارش ها را دارند.
محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی امروز عنوان کرد: امروز آسمانی ابری همراه با بارش باران را داریم و حداکثر دمای امروز شش درجه سانتی‌گراد و حداقل چهار درجه سانتی‌گراد است.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: برای فردا (سه شنبه) آسمان ابری به تدریج کاهش ابر و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می‌شود و حداکثر دمای آن به ۱۰ درجه سانتی‌گراد و حداقل آن به صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
وی با بیان اینکه برای روز چهارشنبه نیز آسمانی نیمه ابری به تدریج کاهش ابر پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: حداکثر دمای چهارشنبه به ۱۱ درجه و حداقل به یک درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
کارشناس هواشناسی تصریح کرد: از فردا در بعد از ظهرها دمای هوا یک تا دو درجه گرم تر می‌شود اما صبح‌ها دما هوا در حدود صفر درجه سانتی‌گراد تا دو درجه سانتی‌گراد است و این شرایط دمایی تا ۱۰ روز آینده پایدار خواهد بود.
وی یا بیان اینکه میزان بارش های فعلی زیاد نیست، اظهار کرد: جنوب استان قم یعنی کهک و روستاهای فردو و بخش مرکزی و قمرود بیشترین بارش ها را دارند.
قاضی با اشاره به اینکه بارش‌ها در ارتفاعات بالای ۲۲۰۰ متر در غرب و جنوب غربی استان به صورت برف خواهد بود، افزود: در روستاهای، خاوه و وسف و درغرب استان در روستاهای انجیلیه، قاهان و کهندان احتمالا بارش ها به صورت برف است.

  • نویسنده :
  • منبع :