19 دی: فرمانده انتظامی استان قم از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در محور سلفچگان خبر داد.
سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: مأموران پاسگاه پلیس راه سلفچگان در اجرای طرح کنترل تانکرهای سوخت رسان در محور سلفچگان – اراک، یک دستگاه تریلر را به ظن حمل قاچاق سوخت متوقف کردند.
وی افزود: راننده در مواجهه با مأموران اظهار داشته که حامل بار روغن پایه می‌باشد اما در بررسی انجام گرفته مشخص شد، اظهارات وی خلاف واقع بوده و تانکر دارای محموله مشکوک به سوخت خارج از شبکه است، بنابراین با هماهنگی‌های قضائی خودرو به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل و با دعوت از نمایندگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و اداره استاندارد از محموله نمونه‌برداری و پس از آزمایشات، قاچاق سوخت محرز و نوع آن گازوئیل اعلام شد.
سردار میرفیضی ادامه داد: در ادامه خودرو با دستور قضائی به انبار شرکت نفت استان قم گسیل و پس از تخلیه مقدار آن را ۲۵ هزار لیتر بیان کردند.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نهایت پرونده به همراه متهم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال و برای راننده قرار قانونی مناسب صادر شد.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی اعلام کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :